مرکز پخش و فروش انواع پارچه کیلویی

آیا از بزرگترین مرکز فروش و پخش انواع پارچه کیلویی در کشور اطلاعی دارید؟ این مرکز بهترین مکان برای خریدهای عمده پارچه های مورد نیاز پارچه فروشی ها و تولیدی ها می باشد.
چند مدتی است که در تمام شهرها پارچه فروشی های هستند  که به صورت کیلویی و نه متری، پارچه ها را به مشتریان خود عرضه می کنند، تا چند سال پیش این روش فقط برای خریدهای عمده و متراژهای بالا و بیشتر برای پارچه هایی انجام می شد که کشی بودند و ممکن بود هنگام متر کردن آنها شک و شبه ای برای خریداران پیش بیاید.
شاید عده ای فکر کنند که در متراژهای پایین این روش می تواند مقرون به صرفه باشد، اما با محاسباتی که فروشنده در نظر می گیرد و سود خود تقریباً تفاوت زیادی بین قیمت یک متر پارچه با یک کیلو پارچه نمی باشد.
تنها این تفاوت قیمت زمانی رخ می دهد که پارچه را در وزن های بالا و با قیمت عمده خریداری نمایید و سپس به مشتریان خود عرضه کنید.

این روش خرید برای تولیدی ها و عمده فروشان بسیار باصرفه است، البته باید خاطر نشان کنیم که پارچه های برند یا باکیفیت را هیچ وقت با این روش به فروش نمی رسانند، به عنوان مثال پارچه هایی مانند ساتن ابریشمی یا مخمل گلدار مجلسی که کیفیت بالایی دارند و نیاز به مراقب در موقع حمل آنها است هیچ گاه به صورت کیلویی خرید و فروش نمی شود.
در بین پارچه های وارداتی نیز این روش خرید و فروش برای انواع پارچه های چینی و هندی بسیار مرسوم است، البته بسیاری از کارخانجات داخلی نیز پارچه های تولید خود را مانند پارچه های ملحفه ای به این شیوه به فروش می رسانند.
جهت خرید انواع پارچه های وارداتی کیلویی می توانید با بزرگترین مرکز فروش و پخش غیرحضوری پارچه ها به تمام نقاط کشور تماس حاصل نمایید.
منبع: بازار پوشاک و پارچه ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما