فروش عمده پارچه کیلویی وارداتی

بیشتر تولیدکنندگان پوشاک برای کاهش هزینه ها پارچه های مورد نیز خود را به صورت کیلویی و عمده خریداری می کنند. حتی می توانند برای خرید انواع پارچه با شرکت های وارداتی و نمایندگی های فروش کارخانجات داخلی قرارداد اخذ نمایند.
تولیدکنندگان پوشاک همیشه به دنبال مراکزی هستند تا بتوانند پارچه های مورد نیاز و مصرفی خود را با قیمت های بسیار پایین تر از سایر مراکز و در حجم زیاد خریداری کنند. برای این کار باید به دنبال مراکز و شرکت هایی باشند که به صورت کیلویی و عمده انواع پارچه ها را عرضه می کنند.

مزیت خرید پارچه ارزان به صورت کیلویی در این است که حجم زیادی از هر پارچه را برای تولید انواع مدل های لباس در اختیار خواهید داشت. قیمت ها بسیار مناسب هستند و به همین دلیل سود بیشتری نسبت به خرید معمولی و رولی به دست خواهید آورد.
کارخانجات تولیدی پارچه در داخل با بسیاری از شرکت های عمده فروش پارچه در طول سال قرارداد اخذ می کنند و تولیدات خود را به صورت کیلویی به آنها می فروشند و آنها به صورت عمده یا متری برای پارچه فروشی های سراسر کشور ارسال می کنند.
علاوه بر پارچه های تولید داخل، بسیاری از واردکنندگان بیشتر پارچه های خارجی را نیز به صورت کیلویی خریداری می کنند، در بازارهای دبی این نوع خرید روشی بسیار مرسوم است و بازرگانان ایرانی برای خرید انواع پارچه های تولیدی کشورهای مختلف به دبی سفر می کنند.

بیشتر پارچه ها و حتی لباس های چینی، هندی و پاکستانی در دبی به صورت کیلویی و با قیمت های بسیار پایین و باور نکردنی فروخته می شود و بعد از ورود به ایران توسط شرکت های پخش خریداری و به صورت جزیی به پارچه فروشی هایی جزئی و تولیدی های پوشاک فروخته می شود.
این روش بهترین روش خرید به ویژه برای تولیدی های است تا بتوانند بهترین پارچه ها را به متراژهای بسیار بالا ولی با قیمت پایین از واردکننده ها و به صورت مستقیم خریداری نمایند.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر در این زمینه هستید ما بازار پارچه ایران را به شما پیشنهاد می کنیم، بازاری که تمام پارچه های ایرانی و وارداتی را به صورت کیلویی و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد.
همچنین لازم به ذکر است مشتریان گرامی می توانند ضمن مراجعه به بخش مشاوره و فروش سایت، با مراکز فروش عمده انواع پارچه کیلویی در تهران نیز آشنا شده و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما