خرید پارچه کیلویی بصورت ضایعاتی

آیا تا به حال پارچه ضایعاتی و تکه ای را به صورت کیلویی خرید داشته اید؟ می دانید در خرید کیلویی ضایعات می توانید چند درصد سود بیشتر فروش پارچه عایدتان شود؟
پارچه های کیلویی تا همین حدود 5 سال پیش فقط به محصولات کشی اطلاق می شد که به خاطر خاصیت کشسانی پارچه و مشخص نبودن متراژ دقیق در حالت متری فروش کردن آن کیلویی عرضه می شدند.

با سخت تر شدن وضعیت تولید پارچه در ایران کارخانجات تصمیم گرفتند تا ضایعات خود را به چند دسته تقسیم بندی کنند.

پارچه تکه ای
پارچه قواره ای
پارچه ته طاقه
پارچه تنظیفی
پارچه های تکه ای به صورت تیکه کمتر از 3 متر هستند که گاهی حتی نیم متری نیز از بین آنها به چشمتان می خورد.
پارچه قواره ای از قواره های 3 متری تا 10 متر را شامل شده و می توان آن را جزو بهترین مدل ته طاقه دانست.
پارچه ته طاقه کمتر از طاقه کامل است که به علت ناقص بودن طاقه دیگر در عدل جا داده نخواهد شد.
پارچه تنظیفی منظور تکه های بسیار کوچکتر از نیم متر پارچه است که تنها به درد شرکت های صنعتی جهت تمیز کاری و تنظیف خواهد خورد.

خرید پارچه ضایعات
اگر قرار است پارچه ارزان ضایعات را تهیه کنید، ابتدائا ببینید در چه صنفی فعال هستید، به عنوان مثال ممکن است شما نقش یک تولیدکننده پوشاک را داشته و به عنوان تولیدی دنبال تهیه پارچه ضایعاتی بگردید. در این صورت پارچه های تنظیفی به کارتان نخواهد آمد اما سه مدل دیگر می تواند در تولید پوشاک مختلف و متنوع مورد نیازتان شود. کافیست کمی دقت به خرج برده و تکه ها، قواره ها یا طاقه هایی را که خریداری کرده اید طبق الگو ها و برش های مختلفی جدا کرده و استفاده کنید.

لازم به ذکر است شما می توانید از طریق ارتباط با بخش مشاوره و فروش سایت، با مراکز عمده پارچه کیلویی ارزان در مشهد آشنا شده و نسبت به خرید عمده محصول مورد نظر خود با نازلترین قیمت، اقدام نمائید.
آیا دوست ندارید برای یک بار هم که شده تجربه خرید این مدل پارچه ها را داشته باشید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما