خرید آنلاین پارچه کیلویی در تهران

آیا می دانستید که بسیاری از پارچه های تولیدی به صورت کیلویی به فروش می رسند و نه متری؟ حجم گسترده ای از این معاملات پارچه در تهران صورت می گیرد و گاهی خرید و فروش به صورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.
بیشتر عمده فروشان و کسانی که به عنوان شرکت و مراکز پخش در شهرستان ها فعال هستند و پارچه فروشان از آنها خرید می کنند، بسیار از پارچه ها را به صورت کیلویی خریداری می کنند. گاهی این پارچه ها را به همان صورت به مشتری های خود می فروشند و بیشتر اوقات پارچه های کیلویی را به صورت رول مرتب می کنند و طاقه به فروش می رسانند.
پارچه های تولیدی بسیار از کارخانجات داخلی یا پارچه های وارداتی به صورت کیلویی معامله می شوند، که اغلب این پارچه به خصوص پارچه های وارداتی به انبارهایی در تهران منتقل می شوند و سپس از طریق خریداران عمده به شهرستان ها ارسال می شود.

البته این روش بیشتر در مورد پارچه های ارزان قیمت کارآیی دارد، چرا که پارچه های لوکس و مدل های مجلسی توری یا گیپور که قیمتی و ظریف هستند به صورت طاقه ای عرضه و فروخته می شوند. پارچه های نخی، ملحفه ای، کرپ کش، بسیاری از پارچه های وارداتی از کشور چین، تایلند و مالزی به صورت کیلویی و تنها به عمده فروشان عرضه می شود و نه خریداران و پارچه فروش های جزئی.
این روزها روش خرید اینترنتی و غیر حضوری در بین عمده فروشان بسیار مرسوم شده است، به این صورت که دیگر نیازی به حضور آنها و دیدن پارچه ها نیست، شرکت واردکننده یا تولیدکننده عکس محصولات و موجودی های خود را برای عمده فروش می فرستد و آنها پارچه های مورد نیاز بازار شهرهایی که در آنها مرکز پخش دارند را مشخص می کنند و سپس فروشنده از طریق شرکت های حمل و نقل پارچه ها را بارگیری و برای خرید یا همان عمده فروش ارسال می کنند.
با این روش کار، علاوه بر خرید راحت و بدون دردسر، در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود. بنابراین خریداران عمده در تمام شهرهای ایران می توانند برای سهولت در کار از روش خرید آنلاین و بدون واسطه بهره بگیرند.
منبع: بازار پوشاک و پارچه ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما