پخش عمده انواع پارچه کیلویی

از روش های تهیه انواع پارچه، خرید آنها به صورت کیلویی و عمده می باشد. این روش برای چه کسانی مقرون به صرفه خواهد بود؟ مراجعه به کدام مراکز پخش می تواند کمک بیشتری کند؟
بسیاری از پارچه ها هستند که بعد از تولید، در بسته بندی و رول کردنشان نیاز به دقت و توجه زیادی نیست، حتی گاهی به صورت توپی می توان آنها را بسته بندی و ارسال کرد. پارچه هایی مانند ملحفه ها، متقال و انواع پارچه های ریون یا کشی.
معامله این مدل پارچه ها معمولاً به صورت کیلویی انجام می شود، روشی که در آن به جای متر کردن از وزنه استفاده می کنند و در بین تولیدی ها بسیار مرسوم است. به این معنی که اکثر تولیدی ها برای خرید انواع پارچه های مورد نیاز خود جهت سهولت در خرید و کاهش قیمت تمام شده از این روش استفاده می کنند.
البته در سال های اخیر مغازه های فروش پارچه به صورت کیلویی نیز در بسیار از شهرها مشغول به فعالیت شده اند که اکثر مردم برای خرید به آنها مراجعه می کنند.
پارچه هایی که با این روش معامله می شوند معمولاً پارچه های لوکس و گران قیمت نیستند اما همانطور که اشاره شد تولیدی ها و بسیاری از خیاطانی که نیاز به حجم زیادی از پارچه دارند اقدام به خرید از این راه می کنند.
جهت پخش نیز معمولاً از شرکت های پخش عمده می توان جهت ارسال خرید کمک خواست که دارای تجربه هستند و به راحتی خریدها را به دست خریداران می رسانند.
منبع: بازار پوشاک و پارچه ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما