شرکت پخش انواع پارچه کیلویی

بسیاری از پارچه ها به صورت کیلویی بین خریداران و به ویژه تولیدی ها توزیع و پخش می شود. جهت ارتباط گرفتن با یک شرکت پخش معتبر جهت خرید انواع پارچه چه راهکارهایی دارید؟
در زمینه پخش پارچه نمایندگی ها و شرکت های زیادی فعال هستند که عده ای از آنها در زمینه پارچه های فصلی و عده ای دیگر به صورت تخصصی تر در زمینه پخش چند پارچه که مخصوص یک حرفه می باشد فعالیت می کنند مانند پارچه مبلی یا پارچه های لباس کار و ورزشی.
اما شرکت هایی نیز هستند که انواع پارچه های مورد نیاز بازار را به صورت عمده و کیلویی به خریداران عرضه می کنند. اینگونه شرکت ها اغلب پارچه های وارداتی را که با قیمت هایی پایین خریداری کرده اند را عرضه می کنند و تقریبا می توان گفت در زمینه پارچه های لوکس و گران قیمت فعالیتی ندارد.
بیشتر پارچه هایی که جهت عرضه ارائه می دهند عبارت است از: پارچه های لباسی مانند تترون، کرپ، حریر، کتان. پارچه های ملحفه ای و روبالشتی یا پارچه های حوله ای، پارچه های بیمارستانی، پارچه های مخصوص هتل ها، رستوران ها، مراکز دولتی و نظامی.
فعالیت های شرکت های پخش پارچه های کیلویی بسیار گسترده است و تقریبا در تمام شهرهای ایران مشغول به فعالیت و پخش انواع پارچه می باشند.
مزیت این شرکت ها نسبت به دیگر عرضه کنندگان این است که در تمام طول سال آمادگی این را دارند که تمام پارچه های درخواست هر ارگان، سازمان یا تولیدی را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه و برای آنها ارسال نمایند.
منبع: بازار پوشاک و پارچه ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما